Plan Panggilan Prabayar Termurah

Plan Panggilan Prabayar Termurah


Hari ini jika kita lihat rata-rata semua orang memiliki handphone termasuk budak sekolah. Tidak seperti 10-20 tahun yang lalu yang mana handphone hanya dimiliki oleh mereka-mereka yang bertaraf korporat. Hari ini handphone bukan lagi sebagai satu kehendak tetapi sebagai keperluan yang mana sangat penting.

Selari dengan perkembangan teknologi handphone, banyak lah pula syarikat-syarikat komunikasi yang menawarkan plan-plan panggilan untuk pengguna-pengguna handphone. Antara syarikat komunikasi yang terkenal adalah Maxis, Digi dan Celcom yang telah lama mempelopori dunia perhubungan ini.

Seperti yang sering kita lihat, syarikat-syarikat komunikasi ini sentiasa bersaing sesama mereka dengan menawarkan plan-plan panggilan yang murah untuk pengguna mereka supaya pengguna-pengguna handphone beralih atau menggunakan perkhidmatan mereka.

BUAT DUIT DENGAN UBER

Namun begitu, mungkin ramai yang tidak perasan bahawa ada satu syarikat telekomunikasi telah memperkenalkan pakej yang menarik kepada pengguna servis mereka. Pernahkah anda mendengar TuneTalk? Ya, TuneTalk merupakan salah satu syarikat telekomunikasi yang sedang membangun dan memberi saingan hebat kepada syarikat-syarikat telekomunikasi yang telah lama bertapak didalam dunia komunikasi ini.

Apa yang menarik dengan dengan TuneTalk adalah dengan menjadi pengguna servis mereka, kita bukan sahaja mendapat plan panggilan yang rendah

Plan panggilan prabayar termurah
Plan panggilan prabayar termurah TuneTalk
malah, kita juga mendapat 2 manfaat yang tidak ada pada syarikat telekomunikasi yang lain iaitu
1. Perlindungan insurans kemalangan bernilai RM100K
2. Berpeluang menukarkan point top-up kepada tiket penerbangan Air Asia

Menarik bukan pakej yang diperkenalkan oleh TuneTalk. Jika sebelum ini kita menghabiskan duit dengan top-up tetapi tidak mendapat apa-apa pulangan. Kini kita berpeluang mendapat perlindungan insurans juga tiket penerbangan Air Asia percuma.

Tukarlah ke TuneTalk sekarang, kekalkan no anda dan manfaatkan wang top-up anda.

Satu lagi plan yang ramai tidak tahu dimana kita mampu menjana pendapatan dengan menjadi agen Sim Kad TuneTalk. Klik sini untuk mengetahuinya.

JADILAH PENGGUNA YANG BIJAK


0 comments:

Catat Ulasan