Buat Duit Applikasi Uber

Buat Duit Dengan Applikasi Uber Tanpa Memandu


Anda tahu apa itu Uber atau Uber Taxi?
Satu applikasi yang membolehkan orang ramai mendapatkan perkhidmatan pengangkutan khususnya kereta atau teksi dengan hanya dari Handphone sahaja.

Jika dahulu, sesiapa yang ingin mendapatkan teksi perlu menunggu di tempat tempat tertentu seperti di stesen bas atau menelefon mana mana driver teksi untuk mendapatkan Teksi. Kini dengan applikasi Uber ini, orang ramai boleh mendapatkan teksi (Sebenarnya bukan teksi) dengan hanya menggunakan applikasi di handphone sahaja. Buka applikasi Uber di Handphone, cari driver Uber yang berdekatan dan anda akan di jemput dari rumah.... Menarik bukan?

Buat duit sampingan dengan uber tanpa perlu memandu 

Yang lebih menarik... Harga perkhidmatan Uber ini lebih murah berbanding harga perkhidmatan yang dikenakan oleh teksi berdaftar.

Sebab itu jika anda mengikuti berita semasa, banyak negara termasuk Malaysia memboikot Uber. Ini kerana Uber memiliki banyak kelebihan dari segi servis juga cas perkhidmatan perkhidmatan teksi berdaftar.

Buat duit sampingan dengan uber tanpa perlu memandu

Ini lah arus perkembangan teknologi... Segalanya mampu dicapai hanya dihujung jari...

Post ini admin bukan nak cerita baik buruk Uber...
Kalau nak cerita baik buruk... Penumpang pasti akan kata Uber lebih bagus....
Klau tanya pemandu teksi, mereka pasti akan mengecam pemandu Uber ini...

Dalam post ni admin nak berkongsi satu rahsia buat duit dengan applikasi Uber.
Jika anda ada kenderaan khasnya Kereta. Dah tentu anda boleh buat duit dengan applikasi ini...
Mana taknya, hanya download applikasi Uber ni, register as Driver dan anda sudah boleh buat duit sampingan.. Modal hanya duit minyak sahaja.

Itu jika anda ada kereta? Jika tak ada?
YES. Anda masih mampu buat duit dengan applikasi Uber ini tanpa memiliki kereta tanpa perlu memandu...
Tak perlu ada kereta... Tak perlu jemput penumpang... Tak perlu kena kecam... Tak perlu takut dengan SPAD... Tak perlu sangkut dengan Jem. Cukup sekadar ada handphone dan ada applikasi Uber di dalam Handphone anda, anda sudah boleh buat duit...

Buat duit sampingan dengan uber tanpa perlu memandu

Malah potensi pendapatan yang bakal diperolehi dari applikasi Uber walau tanpa memandu ini boleh tahan lumayan sehingga ada orang boleh buka Restoran hanya menggunakan Applikasi Uber ini sahaja.. Tak memandu pun. Orang itu adalah Tuan Nik Razman. Beliau hanya menggunakan Applikasi Uber... Bukan pemandu Uber... Dan peluang ini sebenarnya diberikan oleh pihak Uber sendiri... Bukan Hacking atau curi duit atau apa..

Jika anda student... Suri rumah sepenuh masa... penganggur atau sesiapa sahaja yang memiliki Smart Phone yang ingin cari duit sampingan, boleh la cuba buat duit dengan applikasi Uber ni... Mungkin ini rezeki anda...

Nak tahu cara bagaimana buat duit dengan Applikasi Uber ini tanpa menjadi pemandu Uber... Klik banner di bawah. Tuan Razman akan kongsikan caranya....

Buat duit sampingan dengan uber tanpa perlu memandu

0 comments:

Catat Ulasan