Cara Paling Senang Buat Duit Di Internet

Cara Paling Senang Buat Duit Di Internet Menggunakan Handphone

cara paling mudah senang buat duit online di internet menggunakan handphone


Anda seorang student, penganggur, suri rumah sepenuh masa atau sesiapa sahaja yang ingin menambah pendapatan sampingan. Anda berada di tempat yang betul.

Apa yang akan saya kongsikan kepada anda adalah bagaimana dengan hanya menggunakan handphone, anda dapat menambah sedikit pendapatan sampingan untuk duit poket anda.
Apa yang perlu anda lakukan adalah anda hanya perlu membaca artikel sahaja daripada handphone anda untuk membolehkan anda mendapatkan ganjaran. Ganjaran dalam bentuk wang tunai. Bukan Voucer.

Baca post artikel dapat duit....?? Habis senang dah tu... Budak sekolah rendah pun boleh buat. Janji ada handphone ada internet. tak perlu pening pening serabut serabut nak menjual barang atau promote sana sini apa segala bagai... Kalau baca artikel pun di kata susah tapi nak duit, tak tau lah pakcik nak cakap nak oiiiii...

Part yang paling best.....
Anda tidak perlu membayar walau satu sen. 100% PERCUMA!
Apa yang perlu anda lakukan hanya perlu mendownload applikasi yang akan admin share nanti untuk membolehkan korang membaca artikel dalam applikasi tersebut dan mula kumpul wang.

Download applikasi > Baca artikel > Kumpul coin > Withdraw ke bank akaun.

Rasanya ini cara paling senang dah ni buat duit di internet. Dah la senang. Percuma pula tu..
Tinggal nak kena rajin sikit ja... Sikit jah... Sangat sikit. Serious! Boleh buat sambil masak, sambil mandi, sambil baca novel, sambil nak tidur pun boleh... Korang bayangkan dia punya sikit tahap kerajinan yang di perlukan.. huhu.

Bagaimana ganjaran membaca artikel di berikan kepada anda.
Ganjaran di berikan berdasarkan tempoh waktu (Sekitar 30 ~ 50 saat). Bukan berdasarkan jumlah artikel yang di baca.
Selesai 1 kitaran waktu, anda akan di berikan coin sebanyak 5 coin. 5 coin bernilai RM0.005
Minima penebusan coin yang boleh di tukarkan ke duit adalah 1000 coin iaitu bersamaan RM1

Di bawah bukti pembayaran yang admin dah berjaya collect dari applikasi baca artikel dapat duit ni. RM60 dan selamat mendarat ke akaun bank, RM30 sedang menyusul sewaktu post ini di buat.

cara paling senang buat duit di internet

Untuk mula menjana pendapatan dengan applikasi baca artikel dapat duit yang sangat mudah ni, ikut step step di bawah. Nama applikasi ini adalah Readwards.

1.  Klik pada LINK INI jika anda melayari post ini menggunakan Handphone atau scan QR Code di bawah menggunakan handphone untuk mendapatkan link download app jika anda melayari post ini menggunakan Komputer / Laptop

cara paling senang buat duit di internet
2. Download dan Install Applikasi Readwards dengan klik pada butang "Muat Turun App"

3. Setelah selesai mendownload applikasi, buka applikasi Readward. Klik menu "Me" dan pilih kaedah login yang di berikan samaada menggunakan akaun Facebook atau Google.
Follow arahan yang di berikan seterusnya sehingga process login selesai.

4. Untuk mendapatkan 800 coin pertama anda yang berniali RM0.80, sila pergi ke menu "Me" atau "Saya", klik "Masukkan Kod Jemputan" dan masukkan kod 122993

4. Selesai. Mula kongsikan artikel Readward ke media sosial anda untuk mendapatkan coin dengan klik pada menu "Offer" atau "Tawaran"

5. Anda boleh menukar pilihan bahasa di bahagian "Me" atau "Saya"

6. Mula kumpul coin dengan membaca artikel.

Limit sehari ganjaran yang akan di berikan dengan membaca artikel adalah sebanyak 500 coin iaitu bersamaan RM0.50.

Untuk mendapatkan lebih ganjaran, anda boleh sharekan artikel ke media sosial atau menjemput rakan lain untuk turut menyertai Readwards.
Setiap kali artikel  yang anda share di baca oleh orang lain, anda akan mendapat coin.
Dan setiap kali rakan yang anda jemput mendapat coin dari artikel y ang mereka share, anda akan mendapat 20% daripada coin mereka tanpa mengurangkan coin rakan tersebut.

*************************************

Terlalu sedikit ganjaran?
Padanlah dengan hanya membaca dan ianya percuma.

Nak yang lebih mudah tapi hasil yang lebih berbaloi?
Ada.... Tapi tak percuma dah lah.... Nak tahu KLIK SINI

0 comments:

Catat Ulasan