Jurutaip sambilan dari rumah

Kerja Jurutaip Sambilan Dari Rumah

Jurutaip Sambilan Di Rumah

Sekiranya anda sedang mencari kerja sambilan di rumah atau bekerja dari rumah, anda pasti pernah terjumpa iklan yang menawarkan pekerjaan sebagai jurutaip sambilan dari rumah yang menawarkan pendapatan sehingga 15K seminggu atau lebih berpandukan kuantiti iklan yang anda siapkan? Skop pekerjaan adalah dengan menulis iklan yang diminta oleh pelanggan dan mengiklankan iklan tersebut melalui email.

Tahukah anda bahawa kerja menaip sambilan itu sebenarnya adalah satu penipuan? Memang benar anda perlu melakukan kerja-kerja menaip, menaip perkataan untuk menjadikan laman web yang sama seperti mana anda terjumpa didalam laman web yang anda sertai dahulu, itulah kerja anda. Pendapatan anda pula bukanlah berdasarkan kuantiti iklan yang anda taip atau siapkan atau iklankan.... TETAPI......... Pendapatan anda berdasarkan berapa ramai orang yang akan MENYERTAI anda dimana setiap penyertaan anda akan mendapat nilai yang sama seperti mana anda bayar untuk anda memulakan kerja menaip ini dahulu. RM20...RM30...RM50 satu penyertaan.

BUAT DUIT DENGAN UBER

Dengan kata lain, KERJA JURUTAIP SAMBILAN ini bukanlah kerja sambilan tetapi penipuan terhadap mereka yang ingin mencari wang tambahan. Modus operandi mereka adalah membuat laman web yang kelihatan seperti laman web rasmi sesebuah syarikat yang menawarkan kerja sebagai jurutaip dari rumah. Untuk memulakan kerja tersebut anda diminta untuk membuat bayaran terhadap mereka iaitu bayaran pakej latihan yang disediakan.

TIDAK ADA SATU KERJA PUN YANG MEMINTA ANDA MEMBAYAR UNTUK MEMULAKAN SATU-SATU PEKERJAAN.

 Pakej latihan yang mereka maksudkan adalah mereka akan terangkan bagaimana untuk membina laman web secara percuma seperti laman web mereka yang anda jumpa sebelum ini dan iklankan laman web tersebut. Pendapatan anda adalah berdasarkan berapa ramai yang menyertai anda. Orang sebelum ini menipu anda, seterusnya, anda pula menipu orang lain untuk mendapat keuntungan.

Tak percaya???
- Taip jurutaip sambilan di Google dan klik setiap senarai yang keluar. Perhatikan alamat laman web mereka setiap satu yang berbeza tetapi menawarkan kerja yang sama. :)
- Perhatikan pula cara bayaran atau cara menghubungi mereka. Bukankah cara bayaran adalah menerusi akaun bank peribadi, email adalah email peribadi??
- Testimoni - Betulkah itu testimoni dari mereka yang telah menyertai "kerja jurutaip tersebut" Itu hanya penipuan, mana gambar mereka yang memberikan testimoni dan yang paling penting mengapa tidak diberikan cara untuk menghubungi mereka. Sekali lagi, ayat testimoni boleh DIREKA!
- Dimana banggunana pengoperasian mereka? Nama syarikat? No pendaftaran syarikat??

---------------------

Entry ini diterbitkan adalah untuk mengelakkan lebih ramai orang ramai yang sebenar-benarnya ingin mencari wang tambahan dari rumah ditipu. Masih banyak cabang untuk mendapatkan wang di internet selain daripada menipu

Cara mudah ganda wang simpanan

15 comments:

  1. benar kerja sambilan/juru taip yang banyak terdapat dlm iklan-iklan internet satu penipuan.Perkara semacam ini telah beberapa kali saya alami.

    BalasPadam
    Balasan
    1. ya memeng ianya satu penipuan dan pembohongan semata-mata.begitu juga dgn iklan menawarkan kerja sambilan dirumah seperti MENJILID BUKU SYARIKAT,MENGISI RISALAH JUALAN,BAHAN KILANG semua itu hanya palsu belaka.

      Padam
  2. Salam...

    hmm betul tu. sy pon penah terkena gak. tp sy ni jenis yg susah nak serik. cari punya cari terjumpa satu kaedah perniagaan yang mudah..boleh buat melalui rumah..bkn shj kira boleh mempromosikan produk mereka malahan kita boleh mempromosikan produk kita sendiri jugak..

    Tp sebarang perniagaan memang memerlukan modal dan bergantung pada kita untuk mengambil risiko..http://bit.ly/SXqSd0

    BalasPadam
  3. tapi x semua yang menipu. jobdirumah adalah contoh jurutaip sambilan yang sah. http://tinyurl.com/jobdrumah

    BalasPadam
  4. Salam. Saya nak cuba tapi bila da baca awak post macam ni. Jadi takut. Perlukan duit tapi tk tahu nak cari macam mana :|

    BalasPadam
  5. i need money.. suami tgh belajar sy dh kje tp gj cuma 800.tolak epf tgal la 712.. nk beli susu n pmpers anak lg.. Ya Allah .. sapela bole bantu. sy perlukan kje on9 ni. cz sy xde duit nk byr pgasuh utk jg ank sy..

    BalasPadam
  6. sume kje on9 nk mtk pmbyaran.. mcne sy nk byr klu duit pun ckup2 mkn je.. dh puas ikat perut utk anak..

    BalasPadam
  7. Sahabatku yang dihormati,

    Perniagaannya berisiko rendah dan menghasilkan pulangan yang amat lumayan http://oun.stiforpmy.com/

    Tidak inginkah anda jadi orang kaya dengan MODAL KECIL?
    KLIK SINI http://oun.stiforpmy.com/ http://oun.STIFORPPRO.com

    Mungkin anda boleh ikut cara saya jika anda menyimpan cita2 untuk berjaya dalam usahaniaga di Internet. Baca nih http://simplebisnes.net/oun

    Bisnes mudah beginilah yang menjadi pilihan saya ketika saya masih rabun IT suatu ketika dahulu. yang ni http://simplebisnes.net/oun

    Tahukah anda boleh buat duit dengan debit kad anda. Nak tau cara dia? Jom Buat Duit. KLIK SINI http://simplebisnes.net/oun

    Satu Revolusi dalam cara berbisnes, mampu menjana income pasif sehingga usd2047.00 sebulan walaupun Hanya Dari Rumah !!!
    Rahsianya disini http://simplebisnes.net/oun

    Fenomena Terkini!!! Cara mudah giler buat duit hanya dari rumah dgn Stiforp. KLIK SEKARANG http://simplebisnes.net/oun

    Jika anda tidak menjana sekurang-kurangnya rm100 sehari di internet, anda telah melakukan satu kesilapan, Jom tengok sini http://simplebisnes.net/oun


    Semoga Membantu,

    BalasPadam
  8. boleh bagi kursus untuk buat kerja ni ke?

    BalasPadam
  9. mahu kerja di rumah ? pendapatan mengikut usaha anda , cubalah http://peruserpaid.com/?ref=2576

    Harap saya dapat membantu .

    BalasPadam
  10. http://peruserpaid.com/?ref=4307
    Klik link ats utk dptkn income free tnpa modal..Dpt us$25 trus lpas sgn up.. sgt snang nk dpt duit.yg penting 100% free tnpa apa2 byrn

    BalasPadam
    Balasan
    1. saye tak rasa benda ni betul,,saye dah buat,,dah cukup 500$ untuk cashout,,tapi dia suruh jawab macam2 survey yang kite kena bayar..tapi bila dah complete survey,,still tak boleh tekan utk request payment..huhu,,

      Padam
  11. Saya pelajar yg brumur 15 thn tapi family ramai so tak cukup duit mak saya nk sara kami so ingt nk tlg mak la. Tapi tak ada kerja yg untu pelajar bawah 18 thn. Blh tlg x?

    BalasPadam